رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

معرفی هتل های ارزان مشهد

قطعا انتخاب مکان اقامتی شما در هر سفری بسیار با اهمیت است. با توجه به شهری که به آن سفر می‌کنید، به دنبال اقامتگاهی هستید که علاوه بر نزدیکی به مکان‌های مورد نظرتان، خدمات خوبی را در کنار قیمت‌های مقرون به صرفه به شما ارائه دهد.

در سفر به مشهد، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل‌های مشهد برای اقامت مسافران، نزدیک بودن به حرم امام رضا علیه‌السلام است. هتل‌های ارزان مشهد را در ادامه به شما معرفی کرده‌ایم تا از فهرست بهترین‌ها، هر کدام را که مناسب بودجه و شرایط شما است، انتخاب کنید. در ادامه همراه کجارو باشید.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است. پرسنل این هتل بسیار مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند که اقامت شما در این شهر به یکی از بهترین خاطراتتان بدل شود

هتل اطلس در سال ۱۳۷۸ به طور اساسی بازسازی شد و امکانات متنوعی را به به لیست خدماتش اضافه کرد. سالن بدنسازی، صرافی، مرکز خرید و ... از جمله خدمات جدید این هتل هستند.

هتل اطلس به لطف موقعیت مکانی عالی‌ خود همیشه یکی از انتخاب‌های اول زائران بوده است. شما با اقامت در این هتل کمتر از ۳ دقیقه با حرم مطهر فاصله دارید. علاوه بر حرم مطهر، بازار رضا، پارک میرزا کوچک خان و دیگر جاهای دیدنی مشهد با فاصله‌ی کمی در دسترس شما هستند.

این هتل دو ساختمان شمالی و جنوبی دارد و به همین خاطر ظرفیت پذیرش مهمانش بسیار زیاد است و همین نشان می‌دهد که کادر مجرب و کار آزموده‌ای دارد که توانسته این همه سال با وجود افتتاح هتل‌های جدیدتر، جزو محبوب‌ترین‌ها بین مسافران مشهد باشد.

  • آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۱۸۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران: ۳۰۰، پارکینگ: ۴۰، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد

هتل سینا مشهد

هتل سینا یک هتل یک ستاره اقتصادی در مشهد است. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، تاکسی سرویس، خشک‌شویی و سرویس اتاق اشاره کرد.

همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، فضای نشیمن، یخچال، حمام و دستشویی خصوصی هستند. رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند.

فاصله هتل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ۲/۴ کیلومتر، بازار رضا ۲/۵ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۳ کیلومتر، پارک کوهسنگی ۶/۴ کیلومتر، مرکز خرید الماس شرق ۹ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۰/۲ کیلومتر است.

  • آدرس: مشهد - خیابان آزادی - بین چهارراه شهدا و خیابان خسروی، کوچه مخابرات
  • این هتل یک ستاره است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: دارد، پارکینگ: دارد، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: رایگان

هتل صدر مشهد


هتل صدر هتلی سه ستاره و میان‌رده در مشهد است. این هتل ۱۴۸ اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، میز تحریر، فضای نشیمن و حمام هستند.

مهم‌ترین امکانات هتل صدر شامل اینترنت رایگان در لابی و اینترنت در اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌شاپ و خشکشویی هستند.

این هتل دو رستوران به نام‌های یاقوت و الماس دارد که انواع غذاها را سرو می‌کنند. همچنین هتل دارای تالار پذیرایی است.

هتل صدر در نزدیکی مرکز خرید آلتون قرار دارد. فاصله هتل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ۲/۶ کیلومتر، تا بازار رضا ۲/۷ کیلومتر، تا پارک کوهسنگی ۴/۲ کیلومتر، تا مرکز خرید الماس شرق ۸ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن ۴/۶ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۱۰/۶ کیلومتر است.

  • آدرس: خیابان دانشگاه - بین دانشگاه ۱۷ و ۱۹
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۱۴۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، خود پرداز، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل ستارگان مشهد


هتل آپارتمان ستارگان یک هتل آپارتمان یک ستاره میان‌رده در مشهد است. این هتل ۲۸ اتاق دارد که مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون، مبلمان و حمام هستند.

این هتل همچنین امکاناتی چون اینترنت در لابی و اتاق‌ها، آسانسور، صندوق امانات، خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. هتل ستارگان، رستوران هم دارد.

فاصله هتل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حدود ۱۰ دقیقه پیاده، تا پارک کوهسنگی ۶/۷ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مشهد ۵/۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۸/۷ کیلومتر است.

  • آدرس: انتهای خیابان امام رضا ۵ - کوچه شهید نباتی
  • این هتل یک ستاره و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هتل:‌ لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، رستوران: ۱۰۰ نفر، پارکینگ: ندارد، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

هتل جهان مشهد

هتل جهان یک هتل سه ستاره میان‌رده در مشهد است. این هتل ۱۰۱ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، آسانسور، چایخانه سنتی و رستوران اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، فضای نشیمن و حمام هستند.

فاصله هتل تا حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ۱/۵ کیلومتر، بازار رضا ۴۵۰ متر، پارک کوهسنگی ۸/۸ کیلومتر، مرکز خرید الماس شرق ۱۱/۶ کیلومتر، ایستگاه راه‌آهن ۴/۸ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۸ کیلومتر است.

  • آدرس: خیابان امام رضا - فلکه آب - پشت پارکینگ رضا - کوچه حوض ۹
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۱۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، رستوران: دارد، پارکینگ: دارد، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: دارد

هتل سعدی مشهد


هتل سعدی یک هتل ۲ ستاره اقتصادی در مشهد است. این هتل ۲۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تاکسی سرویس، خشک‌شویی، رستوران، لابی، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی خصوصی هستند.

رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا حرم امام رضا علیه‌السلام ۶ دقیقه با ماشین است.

  • آدرس: مشهد - خیابان خسروی - خیابان سعدی- سعدی ۲- جنب بانک مسکن
  • این هتل ۲ ستاره و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس اتاق، رستوران: دارد، پارکینگ: ندارد، اینترنت در لابی: دارد، اینترنت در اتاق: ندارد

هتل آپادانا مشهد


هتل آپادانا مشهد هتلی ۳ ستاره با قدمتی طولانی در چهار‌راه خسروی است که یکی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم مطهر است.

موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) ۵ دقیقه به صورت پیاده‌، تا فرودگاه بین‌المللی این شهر ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه‌اهن حدود ۱۰ دقیقه فاصله دارد. این هتل با داشتن امکاناتی مناسب و پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از مهمانان امام رضا (ع) است.

  • آدرس: مشهد، خیابان اندرزگو، نبش چهارراه خسروی
  • این هتل ۳ ستاره و دارای ۴۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، لاندری، اعلام حریق، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران: ۲۰۰ نفر ظرفیت دارد.، پارکینگ: ندارد، اینترنت در لابی: بدون پرداخت هزینه و رایگان، اینترنت در اتاق: رایگان

برای رزرو هتل های خوب و لوکس از جمله هتل آزادی تهران ، هتل استقلال تهران ، هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل های تهران و شهرستان ها میتوانید به سایت هتلیار مراجعه نمایید .

ز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.