رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

هتل تاج محل تهران


رزرو هتل

منبع : رزرو هتل

صفحه مطلب: رزرو هتل تاج محل تهران


هتل تاج محل تهران تنها هتلی است که متناسب با معماری و فرهنگ کشور هندوستان در سال 1380 در پایتخت ایران افتتاح شد. این هتل نزدیک میدان ونک قرار دارد و دسترسی آسانی به شاهراه های اصلی شهر تهران، اماکن و جاذبه های دیدنی مثل پارک آب و آتش، باشگاه آرارات، برج میلاد و مراکز خرید میدان ونک دارد. هتل با 7 طبقه، 49 باب واحد اقامتی دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی مدرن نظیر رستوران معروف هندی تاج محل با سرو غذاهای متنوع و لذیذ هندی، کافی شاپ، استخر، سونا، سالن ماساژ، خشک شویی، آژانس مسافرتی، پارکینگ، مجموعه ورزشی، استخر و کادری آزموده و باتجربه است و آماده میزبانی از میهمانان محترم می باشد.

رزرو هتل تاج محل تهران و اطلاعات کامل

رزرو هتل لاله تهران

رزرو هتل لاله

منبع: رزرو هتل

صفحه مطلب: رزرو هتل لاله تهران


هتل پنج ستاره بین المللی لاله تهران یا هتل اینترکنتینانتال سابق برجی 13 طبقه است که در یکی از بهترین مناطق تهران در کنار پارک لاله واقع شده است. این هتل در سال 1350 افتتاح شده و آخرین بار در سال 1376 بازسازی شده است. هتل دارای 380 باب واحد اقامتی با کلیه امکانات رفاهی و اقامتی مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا می باشد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و دسترسی به جاذبه های تاریخی و دیدنی و راه های اصلی شهر در موقعیت ویژه ای قرار دارد. آرامش و آسایش همراه با مدرن ترین و بروزترین امکانات و خدمات پیشرفته نظیر سالن های باشکوه و لوکس برای جشن ها و سمینارها، رستوران فرانسوی روتیسری، رستوران چینی تیاره، رستوران نمکدون، کافی شاپ 24 ساعته همراه با موسیقی زنده و بوفه، استخر تابستانی، سونا و جکوزی، بانک، پارکینگ بزرگ و فروشگاه های متنوع از مزایای این هتل محسوب می شوند.

رزرو هتل لاله تهران و اطلاعات تکمیلی







 

رزرو هتل اوین تهران

هتل اوین تهران

منبع : رزرو هتل
صفحه مطلب : رزرو هتل اوین تهران

هتل چهار ستاره اوین از زیباترین هتل های چهار ستاره شمال شهر تهران می باشد که در منطقه ای خوش آب و هوا به دور از آلودگی در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار واقع شده است. هتل در سال 1348 افتتاح شده و بعدها در سال 1380 زیر مجموعه گروه هتلهای پارسیان شده است. دسترسی در کمترین زمان ممکن به فرودگاه، مرکز شهر، نمایشگاه بین المللی، شاهراه های اصلی شهر از ویژگی های خاص و منحصر بفرد این هتل می باشد. هتل با 4 طبقه دارای 150 باب واحد اقامتی متنوع با تجهیزات مدرن رفاهی می باشد. خارج از طرح ترافیک بودن، سه رستوران با غذاهای متنوع با کیفیت بالا، کافی شاپ، کافی نت، سالن کوه نور یکی از بزرگترین سالن های پایتخت با ظرفیت 800 نفر، استخر روباز، سونا و جکوزی، فضای سبز، آرایشگاه، آبنمای زیبا، فروشگاه های لباس، صنایع دستی و چرم، آتلیه عکاسی، صندوق امانات، از دیگر امکانات و خدمات این هتل می باشند. امکانات و خدماتی مطابق با استانداردهای بین المللی مدرن دنیا و به داشتن کادری آزموده و مجرب باعث شده که این هتل در تمامی فصول طرفداران بسیاری داشته باشته باشد. 

رزرو هتل اوین و مشاهده اطلاعات کامل

رزرو هتل نووتل تهران

منبع: رزرو هتل

صفحه مطلب: رزرو هتل نووتل تهران

هتل پنج ستاره نووتل تهران یکی از اولین هتل های فرودگاهی کشور می باشد که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل شامل دو هتل لوکس در کنار هم، ایبیس چهار ستاره و نووتل پنج ستاره می شود که هر دو نخستین هتل ها از مجموعه گروه هتلهای اکور فرانسه می باشند. گروه هتل های اکور فرانسه در حال حاضر 38000 هتل در 94 کشور جهان دارند و یکی از بزرگترین هتلداران دنیا می باشند. هتل نووتل، هتلی بسیار مناسب برای مسافرانی می باشد که قصد تعویض پرواز دارند و نیاز به اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند. موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر، فضایی بسیار آرامش بخش را برای میهمانان این هتل به وجود آورده است. نووتل با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر 300 باب واحدهای اقامتی متنوع، 4 اتاق ویژه معلولین، رستوران و کافی شاپ های بین المللی و ایرانی، پارکینگ رایگان، چندین سالن همایش، مرکز سلامت، استخر و برخورد محترمانه کارکنان تحصیلکرده و مجرب آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

رزرو هتل نووتل تهران و مشاهده اطلاعات کامل

اصطلاحات هتلی

هتل استقلال تهران

1- اتاق خالی و تمیز=vacant=VC

2- اتاق اشغال=Occupied=OC

3- مهمانی که شب گذشته به هتل نیامده=Sleep out

 

4- میهمانی که اتاقی را رزرو کرده ولی به هتل مراجعه نکرده=No show

5- میهمانی که بدون پرداخت صورتحساب هتل را ترک کرده=Skipper

6- میهمانی که بدون رزرو قبلی به هتل مراجعه می کند= Walk in

7- میهمان با وسائل کم یا بدون وسایل=Light luggage=L.L

 Light baggage=L.B،Scanty luggage=S.L /Scanty baggage=S.B

8- بزرگسال=Adult/A

9- کودک=Child/C

10- اتاق خارج از سرویس=Out Of Order/OOO (یعنی اتاقی که به هر دلیلی     نمی توان آنرا به میهمان فروخت).

11- لطفا مزاحم نشوید= Do Not Disturb/DND این کارت در پشت در هر اتاقی وجود دارد که یک طرف آن عبارت لطفا مزاحم نشوید را دارد و مواقعی میهمان در اتاق است و نمی خواهد که خانه دار وارد اتاق شود آنرا پشت درب اتاقش روی دستگیره در آویزان می کند و طرف دیگر این کارت به رنگ سبز است که هنگامی که میهمان میخواهد اتاقش نظافت شود آنرا بر روی دستگیره درب اتاق خود قرار می دهد که روی آن نوشته شده است لطفا اتاق را تمیز کنید/CLEAN UP ROOM.

12- مراحل تشریفات ورود مهمان یا   CHECK IN CH/I=

13- تشریفات خروج مهمان  CHECK OUT==CH/O

14- ROOM RATE این نرخ می تواند کمتر از RACK RATE  باشد و یا میتواند مساوی با آن باشد ولی هیچگاه ROOM RATE  نباید از RACK RATE  بیشتر باشد.

15- RACK RATE  نرخی است که اتحادیه هر سال قیمت جدید را میدهد وهتل بایستی آن را در مقابل دید مهمان نصب نماید.

16- تخفیف= DISCOUNT

17- قفل دوبل درب= DOUBLR LOCK

18- تایید شده= CONFIRMED

19- استفاده روزانه= DAY USE

20- پیش پرداخت=DEPOSIT   

21- صورتحساب= FOLIO

22- فصل پر مسافر=  HIGHE SEASON

22- فصل کم مسافر=  LOW SEASON  

23- لیست سیاه یا مسافرانی که هتل پذیرای آنها نیست=BLACK LIST  

24- فرانت آفیس=FRONT OFFICE /F.O

25- گرفتن رزرو بیش از حد مجاز= OVER BOOK

26- زنگ بیداری با تلفن=WAKE UP CALL

27- دفتر گزارش اتفاقات مهم برای سایر کارمندان=LOG BOOK

28- اتاقهای نگهداری شده برای گروهها=BLOCK

29- VOUCHER =رسیدهایی که جایگزین پول نقداست و شرکتها و سازمانهای طرف قرارداد هتل متعهد به پرداخت صورتحساب مهمان به هتل می باشند .

30- مهمانان مهم و ویژه=VIP که شامل :سیاستمداران، هنرپیشگان و ورزشکاران، خبرنگاران و نویسندگان، مهمانانی که اقامت طولانی و مکرر دارند.

31- مهمانان ویژه بازرگان=CIP که شامل بازرگانان و تجار می شود که هزینه پذیرایی ویژه به عهده خود مسافر است که این سرویس توسط آژانسهای مسافرتی داده می شود.

32- تکنولوژی اطلاعات=INFORMATION TECHNOLOGY/IT

33- تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات=INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY/ICT

34-مدیریت ارتباط با میهمان=CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT/CRM

35- خانه دارها یا اتاقدارهاHOUSEKEEPER/MAID/HOUSEMAN

36- گزارش وضعیت اتاقهاROOM STATUS REPORT.

37- گزارش مغایرت DISCREPANCY REPORT