رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

آشنایی با استانداردهای روم‌سرویس - بخش سوم



آشنایی با استانداردهای روم‌سرویس - بخش سوم

استفاده از استانداردهای ثابت و مشخص در ارائه خدمات روم‌سرویس به میهمانان هتل باعث افزایش کیفیت خدمات هتل و همچنین میزان رضایتمندی میهمانان خواهد شد.

با سومین و آخرین بخش از معرفی استاندردهای روم‌سرویس تهیه شده در وب‌سایت معتبر Setupmyhotel که در زمینه آموزش هتلداری فعالیت می‌کند با ما همراه باشید.

-  نام میهمان حداقل باید یکبار در مکالمه مربوط به سفارش توسط پرسنل هتل به زبان آورده شود

-        غذاها و نوشیدنی‌های سرد باید به صورت کاملا خنک و غذاها و نوشیدنی‌های گرم باید قبل از سرد شدن به اتاق میهمان منتقل شوند.

-  به اطلاع میهمانان برسانید در صورت درخواست آنها، ظروف و تجهیزات صرف غذا پس از پایان وعده غذایی به سرعت از اتاق خارج خواهد شد.

-  قوانین کنسل کردن و لغو سفارش و زمان استاندارد آن را به میهمانان اطلاع دهید. زمان استاندارد برای لغو سفارش 10 تا 15 دقیقه پس از ثبت سفارش است.

-  پرسنل هتل هنگام مراجعه برای انتقال ظروف مصرف شده حتما باید از میهمان در خصوص کیفیت غذا و نوشیدنی پرس و جو کنند.

-  خدمه روم‌سرویس باید دارای لباس یونیفرم یکسانی باشند و نام آنها روی سینه‌شان درج شده باشد.

-  خدمه روم‌سرویس حق ندارند در حضور مشتریان اقدام به خوردن، نوشیدن، جویدن آدامس و یا استعمال دخانیات کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.