رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

لزوم آموزش کنترل احساسات منفی در محیط کاری

محیط هتل پر از استرس و فشار کاری است و کارمند هتل در همه حال بایستی لبخند بر لب داشته و نیازهای مهمان را به بهترین صورت برآورده نماید.
در این موقعیت مدیر هتل بایستی به کارکنان مهارتهای کنترل احساسات منفی را آموزش داده و مراقبت نماید که کارکنان فشار عصبی و عوامل منفی را در محیط هتل از خود دور نمایند و با احساس سرزندگی و انرژی مثبت به کار مشغول شوند.


برای افزایش و تقویت احساس مثبت و کاهش احساسات منفی راه کارهایی وجود دارد که به برخی اشاره می شود:
تخلیه احساسات منفی بصورت سالم نظیر گریه کردن و فریاد زدن و یا خالی کردن خشم
مهمانی رفتن و دید و بازدید
دوش گرفتن
گردش و مسافرت
انجام کارهای هنری
برقراری ارتباط اجتماعی و درد دل کردن
ورزش
کمک به هم نوع
با این راه کارها می توان کارکنان را فعال و سرزنده و شاداب در محیط کار به فعالیت واداشت.
علاوه بر اینها ارتباط دوستانه مدیر با کارکنان موجب می شود که عات احساسات منفی ردیابی شود و برای کسب احساسات مثبت راه حل های مناسب اندیشیده شود.
راه حل هایی که منجر به سرزندگی و نشاط می شود و محیط هتل را برای مهمانان دلپذیر می نماید.

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.