هتل اسپیناس پالاس،
شیکترین و بزرگترین هتل پنج ستاره تهران با معماری مدرن و بینظیر می باشد
که در بهترین منطقه تهران، روی تپه های مرتفع سعادت آباد در آبان ماه 1394
افتتاح شده است. این هتل از مجموعه هتل های اسپیناس دارای سالن های متنوع و
مجهز به آخرین فناوری های نوین برای برگزاری مراسمهای گوناگون از جمله
میهمانیها ، رویدادها ، جشنها ، جشنواره ، نمایشگاهها ، کنسرتها و
همایشها است. وجود رستورانهای گوناگون با غذاهای متنوع ، فروشگاه ها،
گالری، فضای ورزشی، و سالن بولینگ از دیگر خصوصیات این هتل میباشد. یکی
از مهم ترین ویژگی های این هتل منحصر به فرد علاوه بر معماری و دید
استثنایی، ارائه خدمات گوناگون و مورد نیاز میهمانان ارجمند توسط کارکنان
حرفه ای ، توانمند و علاقهمند است. هتل اسپیناس پالاس یکی از بهترین و
مرغوب ترین هتل
های تهران با بهترین امکانات مدرن و کلاسیک ، تنوع بالای واحدهای اقامتی
و بیش از ۱۴ سالن گردهمایی برای انواع مراسم ها با گنجایش ۲۰ تا سقف ۱۵۰۰
نفر در سالن های مختلف و بیش از ۴۰ اتاق کار و قرار داد ، ابر ستاره از
مهمانان شما پذیرایی می کند. هدف ما جلب رضایت میهمانان و ایجاد تجربه ای
متفاوت است و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. ما
قادریم به صورت لاکچری و با غذاهای اصیل ایرانی در فضایی متفاوت میزبان
میهمانان شما باشیم. این هتل همانند هتل آزادی تهران و هتل استقلال تهران
با طراحی برگرفته از معماری ایرانی و به کار گیری نماد هایی زیبا از
معماری اصیل ایرانی با استفاده از تجهیزات و مصالح مرغوب در ساخت و ساز هتل
می تواند نمادی در صنعت گردشگری کشور و رونق آن باشد.
در ادامه مقاله قبل با عنوان مزایای رزرو آنلاین هتل در این مقاله روانشناسی رزرو هتل را بررسی می کنیم
انتخاب هتل مناسب توسط افراد معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی نظیر موقعیت مکانی هتل، تعداد ستارهها، دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی، زیبایی خود هتل و راحتی آن. معمولا اینگونه برداشت میشود که ما از بین هتلهای مختلف، مناسبترینشان را انتخاب میکنیم، اما آیا تاکنون فکر کردهاید که شما توسط هتل انتخاب شدهاید؟ شاید بهتر باشد این دیدگاه را بیشتر بررسی کنیم.
بر اساس گزارش مرکز روانشناسی نت افینیتی (NetAffinity)، بسیاری از شرکتهای هتل داری از روانشناسی رنگ برای جذب مخاطب در اولین گامها استفاده میکنند. اما آیا میدانید که برند یا نام تجاری هتلها تاثیر بسیار بیشتری بر انتخاب مخاطب دارد؟ در حقیقت یک برند خوب صرف نظر از کیفیتی که ارائه میکند تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب مخاطب دارد.
اینطور به نظر میرسد که برندهای مشغول در حوزه ی هتلداری، تسلط کاملی بر روانشناسی مخاطب دارند و به خوبی مشتریان را تشویق به استفاده از خدمات خودشان و رزرو هتل ها میکنند. با در نظر گرفتن این مسئله، در ادامه به سه شیوهی رایج که برندها با بهره گیری از آن مخاطبانشان را جذب میکنند، میپردازیم. با مطالعهی این متن، میتوانید تشخیص دهید که آیا تا به حال در دام تبلیغات برندها گرفتار شدهاید یا نه.
تحقیقات اخیر نشان میدهد که مشتریان در هنگام مواجه شدن با لیست محدود برای انتخاب در برابر لیستی بلند بالا، شش برابر بیشتر اقدام به خرید میکنند. در حقیقت انتخاب و بررسی بین ۱۰ ویژگی بسیار سادهتر از همین انتخاب بین ۱۰۰۰ ویژگی است. به عنوان مصرف کننده، شاید همهی ویژگیهای مثبت یک هتل را دوست داشته باشید و بخواهید همهی آنها را انتخاب کنید، اما در هنگام زرو کردن قضیه کمی متفاوت میشود. هرچه امکان انتخاب سادهتر باشد و انتخابهای محدودتری داشته باشید، حس بهتری خواهید داشت. برندهای معتبر نیز از این حس درونی مشتریان آگاه هستند. آنها به جای بمباران مخاطب با ارائهی ویژگیهای پرشمار، سعی میکنند با صرفه جویی در وقت و پول، تنها امکانات مهم را به مشتریان معرفی کنند و با همین سادگی در روند ارائهی هتل، مصرف کنندگان را به خودشان جذب کنند.
به منظور انجام این کار، بسیاری از برندهای بین المللی هتلداری، بر چگونگی ارائهی اطلاعات هتل به مشتریان نظارت ویژهای دارند. آنها وب سایتشان را برای افراد غیر عضو بسیار ساده و کاربردی طراحی میکنند تا در صورت ثبت نام و عضویت بتوانید اطلاعات جامعتری را مشاهده کنید. اطلاعات مرحله به مرحله و تفکیک شده در روند رزرو اتاق به مشتری ارائه میشوند. برای دستیابی به هدف ساده سازی، اطلاعات مدیریت شده و به صورت کاربردی به کاربران ارائه میشود. به عنوان مثال اطلاعات ارائه شده برای یک مکان ثابت توسط سایت های مختلف که در زمینه رزرو هتل کار می کنند سایت هتل یار بسیار ساده تر و کاربر پسندتر طراحی شده و کاربران به سادگی می توانند رزرو خود را نهایی کنند
یکی از تکنیکهای رایج در وب سایت های رزرو آنلاین هتل، ایجاد احساس اضطرار و فوریت در مخاطب برای رزرو سریعتر اتاق است. برندهای گوناگون از تکنیکهای متنوعی برای ایجاد این احساس استفاده میکنند. اگر تابه حال با کلیک روی نام یک هتل، اطلاعاتی نظیر تعداد رزرو شدن یک نوع اتاق در بیست و چهار ساعت گذشته را مشاهده کرده باشید، احتمالا با این شیوه آشنا شدهاید.
در یکی از بهترین نمونههای رایج این شیوه، وب سایت به شما اعلام میکند که چند نفر از مخاطبان دیگر سایت، همزمان با شما در حال مشاهدهی همین صفحه و همین هتل مورد نظر شما هستند. البته همزمان تعداد اتاقهای موجود و قیمت تخفیف خوردهی اتاقها را به شما یادآوری میکنند و اظهار میکنند که اتاقهای محدودی با این قیمت و با این شرایط مطلوب باقی ماندهاند. در این شرایط مخاطب مجاب میشود که هرچه سریعتر اتاقهای باقی مانده را رزرو کند.
برای تاکید بر رزرو، وب سایتها پیشنهادهای آماده کردهاند. پیشنهادهایی نظیر اینکه اکنون رزرو کنید و در هنگام مراجعه پرداخت نمایید. وقتی این پیشنهاد را در کنار ایجاد حس فوریت قرار میدهند، مخاطب متقاعد میشود که چیزی از دست نمیدهد، پس بهتر است زودتر رزرو را انجام دهد و در هنگام مراجعه به هتل پول را پرداخت خواهد کرد. با این تکنیک وب سایت رزرو آنلاین به هدف خودش رسیده است.
معمولا مشتریان ترجیح میدهند در هنگام تعطیلات از خدمات شرکتهای معتبر و با سابقه استفاده کنند. در نتیجه برندهای مختلفی هر روز خود را به عنوان متخصص و باتجربه در امر سفر و گردشگری معرفی میکنند تا از این حس اعتماد مشتریان بهرهمند شوند. در ایران برندهای معتبری مانند هتل آزادی تهران، هتل استقلال تهران، هتل اسپیناس پالاس با ارائه خدمات VIP به مسافران نامی نیک در صنعت هتل داری دارند
یکی از راههایی که وب سایتها به کار میبرند تا با تجربه به نظر برسند این است که در وب سایتشان اطلاعات مفیدی برای گردشگران جمع آوری میکنند. مشتریان با مطالعهی این مطالب حس میکنند که گزینهی مورد اطمینانشان را پیدا کردهاند. معمولا وب سایت این هتلها اعضایی دارند که از تعطیلات رویایی که در هتل گذراندهاند بسیار تعریف میکنند و از راهنماییهای گره گشای کارمندان هتل بسیار راضی بودهاند. مراجعین با مطالعهی این اطلاعات حس اطمینان لازم را پیدا میکنند.
در ادامه مقاله قبل با عنوان نقش فن آوری اطلاعات در فرآیند رزرو هتل در این مقاله مزایای رزرو آنلاین هتل را بررسی می کنیم
بسیاری از گردشگران تصور می کنند چون هتل ها به سیستم های رزرواسیون و آژانس های مسافرتی آنلاین کمیسیون می دهند، با رزرو مستقیم اتاق بصورت حضوری یا تلفنی نرخ ها و پیشنهادات بهتری را دریافت خواهند کرد. البته در گذشته این امر درست بوده، ولی اکنون با رقابتهای نفس گیر شرکت های گردشگری در فضای وب و وبسایت هایی که نظرهای واقعی مسافران را درباره هتل ها منعکس می کنند، دنیای صنعت گردشگری و قوانین فروش و بازاریابی محصولات و خدمات در آن متحول شده است. یک وبسایت رزرو آنلاین هتل پیشنهادات متنوع و ویژه ای برای خرید بهترین هتل ها و مناسب ترین اتاق ها به مسافران ارائه می دهد. مسافران نیز امروزه بیش از پیش به این وبسایت ها اعتماد کرده و تجربه لذت بخش سفر خود را با خرید آنلاین هتل آغاز می کنند. جالب اینجاست که آژانس های مسافرتی آنلاین علاوه بر نرخ های رقابتی که ارائه می دهند، حتی پیشنهادات بهتری در زمینه نوع اتاق های یک هتل نیز برای مسافران دارند.
وبسایت های رزرو آنلاین هتل قیمت های پایین ترین ارائه می دهند
شاید به صرفه بودن خرید اتاق هتل به صورت آنلاین برایتان عجیب باشد، ولی واقعاً همینطور است. بسیاری فکر می کنند اگر حضوراً وارد هتل شده و اتاق رزرو نمایند، نرخ بهتری دریافت می کنند. ولی در واقعیت این چنین است که آنها بدترین نرخ ها را می گیرند. همانطوریکه می دانید بسیاری از مسافران در وبسایت هایی نظیر Tripadvisor ، هتل آزادی تهران و هتل استقلال تهران خدمات هتل ها را نقد می کنند. هتل ها به خوبی به این مطلب واقف هستند که اگر مسافری چنین نظری را در یکی از وبسایت های نظرسنجی مسافران درج کند: “من اتاقی را ۸۰ دلار بصورت آنلاین رزرو کردم. در صورتیکه مسافری حضوری ۷۰ دلار آنرا نقداً و به صورت حضوری خریداری کرد!”، این مطلب اعتماد مسافران را به خرید آنلاین پایین می آورد و به طرز وحشتناکی فروش پیشاپیش آنلاین هتل را تحت تأثیر قرار می دهد. مثل اکثر تجارت ها اگر شخصی پیشاپیش خرید کند، از درصدی تخفیف بهره مند می شود چون آنها مقداری درآمد را پیشاپیش تضمین می کنند. این کمک می کند که موجودی محصول خود را نیز کنترل نمایند. با فروش پیشاپیش، هتل می تواند با خیال راحت به پر کردن اتاق های هتل خود بپردازد. در واقع هتل ها با ارائه نرخ های بسیار پایین به آژانس های مسافرتی آنلاین، پیشاپیش تکمیل ظرفیت اتاق های خود را تضمین می کنند.
مسافران حضوری تقریباً هیچ قدرت چانه زنی ندارند
یک دلیل اساسی که هتل ها به ندرت بهترین نرخ های خود را به مسافران حضوری ارائه می دهند، اینست که آنها می دانند که مسافر این هتل را انتخاب کرده و در هر شرایطی، حتی قیمت بالا در هتل خواهد ماند. در نظر بگیرید ۵ هتل مشابه در یک خیابان وجود داشته باشد. هیچگاه یک مسافر با کلاس اجتماعی و سطح درآمدی بالا با چمدان های زیاد، خود را در خیابان ها آواره نمی کند تا ارزان ترین هتل را پیدا کند. اکثر مسافران تفاوت های کم در نرخ هتل ها را می پذیرند.
در سایتهای خرید آنلاین هتل، خریدار پادشاه است
امروزه مسافران به کمک آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) اکثر هتلهای هر شهر را بر اساس قیمت، موقعیت و امتیازات کاربران مقایسه می کنند. یعنی مشتریان تقریباً همه اطلاعاتی که نیاز دارند را کسب می کنند. در نتیجه هتل ها ناچارند برای پر کردن اتاق های خود از طریق قیمت و کیفیت رقابت کنند. اگر دو هتل در همسایگی همدیگر و با امتیازات و نظرات مشتریان و ویژگی های یکسان در دسترس باشند، هتلی که نرخ کمتری دارد مطمئناً اول پر می شود. حال که اکثر هتلها، اتاق های خود را از طریق آژانس های مسافرتی آنلاین به فروش می رسانند، آنها سعی می کنند که با ارائه پایین ترین نرخ به مشتریان، در بین خیل پیشنهاداتی که رقبا ارائه می دهند، شانس بیشتری برای انتخاب شدن داشته باشند.
بهترین اتاق ها برای خریداران آنلاین
امروزه یکی از مهمترین معیارهای انتخاب هتل در میان مسافران، نظرات و امتیازات است که در وبسایت های گردشگری به هتل ها داده شده است. مردم به نقدها و نظرات غیر مقرضانه دیگر مسافران اعتماد می کنند. هتلداران نیز به خوبی می دانند کسانی که به صورت آنلاین اتاق هتل خود را رزرو می کنند، احتمال بیشتری دارد که در وبسایت های نظرسنجی درباره هتل مطلب بنویسند، در نتیجه هتل ها سعی می کنند بهترین اتاق های خود را به آژانس های مسافرتی آنلاین ارائه دهند، تا نظرات و امتیازات بهتری دریافت کنند. برای مثال سهم بیشتری از اتاق ها با چشم انداز دریا را به وبسایت های رزرو آنلاین هتل تخصیص می دهند.
این هتل پنج ستاره با قدمتی طولانی در عرصه هتلداری مطابق با استانداردهای بین المللی روز دنیا، بی شک بهترین، محبوبترین و مجلل ترین هتل کشور و تهران می باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا و چشم اندازی بینظیر از شهر تهران از موقعیت ویژه ای برخوردار است و طرفداران بسیاری دارد. هتل آزادی یا هایت سابق از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 475 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد. دسترسی آسان به شریانهای اصلی و ارتباطی شهر پر ترافیک تهران بزرگترین امتیاز این هتل است که نمی شود آن را نادیده گرفت. از دیگر امکانات این هتل می توان به چندین سالن تشریفات مجلل، سرو غذاهای ایرانی و بین المللی متنوع در فضایی دلنواز در رستوران فرنگی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران فضای باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوری یاسمن، کافی شاپ نیلو، کافی هاوس آسمان، مراکز تجاری، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی، کافی شاپ کنار آب با به روزترین تجهیزات بدنسازی، و پرسنلی مجرب، جوان و تحصیلکرده اشاره کرد
رزرو هتل آزادی تهران و مشاهده اطلاعات تکمیلی