رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

دنیای هتل های زنجیره ای

زرگ ترین و کوچک ترین برندهای هتل لوکس برتر جهان شناخته شدند.
آخرین گزارش منتشره بر اساس آرا مهمانان هتل ها، بزرگ ترین و کوچک ترین برندهای هتل لوکس برتر جهان را مشخص کرد.
بازار اخبار و تجهیزات هتل: در گزارشی که به بررسی آرا نزدیک به دو میلیون و هفتصد مهمان هتل درباره 2690 هتل لوکس از 159 برند پرداخته شده، برترین برندهای هتل کوچک و بزرگ لوکس جهان معرفی شدند.

تجهیزات هتل – هتل فورسیزن پاریس :
هتل  De Paris Monte Carlo از هتل های لوکس گروه فورسیزن در این گزارش که توسط یک شرکت مدیریت شهرت هتل در اسپانیا انجام شد، تعداد نظرات یاد شده بر روی 175 سایت مسافرتی آنلاین به 45 زبان مختلف دنیا در سال 2015 مورد بررسی قرار گرفت تا در پایان برند فورسیزن به عنوان بزرگ ترین برند لوکس هتل برتر جهان شناخته شود و نام Library Hotel Collection به عنوان برترین برند کوچک هتل لوکس انتخاب گردد.
مبنای محاسبه امتیازات برندها در مواردی همچون رضایت مندی، سرویس، ارزش، پاکیزگی، اتاق ها و موقعیت هتل با واحد GRI یا همان Global Review Index انجام گرفت که در نهایت فورسیزن موفق به کسب امتیاز 93.2 درصد در بخش برندهای لوکس بزرگ و Library Hotel Collection به امتیاز 96.1 درصد در بخش برندهای لوکس کوچک هتل گردیدند.

گزارش یاد شده همچنین نام دو هتل :
 Belmond Palacio Nazarenas و Spicers Peak Lodge  را با امتیاز مشابه 98.1 درصد به عنوان برترین عملکرد هتل های لوکس مستقل معرفی کرد.
از دیگر نکات جالب توجه این گزارش، تعداد نظرات ثبت شده درباره هتل های لوکس یک کشور بود که از این بابت چین توانست با دریافت 703041 رای و افزایش 46 درصدی نسبت به سال قبل در جایگاه نخست جای امریکا را که 13 درصد افت از این لحاظ داشت را بگیرد. ضمن آنکه چینی ها با 23 هتل در جمع 100 هتل لوکس برتر جهان هم توانستند در رتبه نخست جای گیرند. از این حیث، مالدیو با 11 هتل و انگلستان با 6 هتل در رتبه های بعدی قرار دارند.
همچنین مشخص شد که سایت TripAdvisor با 26 درصد آرا همچنان بزرگ ترین منبع نظرات مهمانان به شمار می آید و پس از آن سایت رزرو هتل با 25 درصد بیش ترین سهم را دارد و در حالی که پیش تر فیس بوک در رتبه سوم این رده بندی قرار داشت، Ctrip توانست جای آنرا بگیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.