رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

سفر در زمستان

                             

سـفر در فصل سـرما برای بیشـتر افراد جامعه به درستی تعریف نشـده است. بسـیاری معتقدند فصل زمستان علاوه بر سختی هایی که در ترابری ایجاد می کند، همواره یادآور بیماری و مشـکلات دیگر اسـت، اما به راسـتی سفر در زمسـتان آنقدرها هم که به نظر می آید ناخوشـایند نیست. با به کار بسـتن چند توصیه ساده می توان فصل زمسـتان را که همواره با رخوت و دل سـردی همراه است با رزرو هتل در هتل های شهر  ، به روزگاری دل چسـب و پرهیجان تبدیل کرد و با یک سـفر شـیرین، انرژی لازم را بـرای طی کردن سـردترین اوقات سـال به دسـت آورد. علاوه بر اینها، سـفر کردن در طول فصل زمسـتان که فصل رکود گردشگری اسـت، امتیازاتی برای بودجه سـفر فراهم می آورد. در اینجا علاوه بر توصیه های سـفرهای زمسـتانی به برخی منافع مالی سـفر در فصل سرما پرداخته می شود.


بار و بنه مناسـب بردارید: پیش از بسـتن وسـایل سفر زمستانی خود، بهتر اسـت مشـخص کنید سـفرتان از چه نوعی است. اگر به سـفری ماجراجویانه خارج از محیط های شـهری می روید یا به قصد ورزش های زمستانی چون اسکی عازم ارتفاعات هستید، بهتر است ترکیبی از مناسـب ترین لباس های زمسـتانی را با خود همراه کنید. فرامـوش نکنید یکـی از مهم ترین این لباس ها یک پوشـش کتانی اسـت که باید جهت حفظ رطوبت بدن به عنوان نخسـتین پوشـش تن کنید. بهتر است علاوه بر لباس های پشمی، از لباس هایی با جنس نایلونی روی تمامی پوشش خود استفاده کنید تا در طول بارش های احتمالی خیس نشـوید. بهتر است در طول سفرهای زمستانی خود،از چند لایه لباس اسـتفاده کنید تا با ورود به مکان های سرپوشـیده و گرم بتوانید لایه های رویی را از تن درآورده و مانع سرما خوردگی شوید.


به میزان کافی آب بنوشـید: نوشـیدن آب کافی، فقط مختص به فصل تابستان و سفر به مناطق گرم نمی شود. اگر چه اقلیم های سردبه اندازه اقلیم های گرم به کم آب شـدن بـدن نمی انجامد، اما همین بی توجهی در نوشـیدن آب کافی ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد، بویژه اگر شـما در طول سـفر زمسـتانیتان به فعالیت های شدیدی چون اسـکی و اسنوبورد بپردازید، خیلی زودتر آب بدنتان را از دست می دهید.


زمسـتان بهترین فصل خرید بلیـت هواپیما: با توجه به این که در زمسـتان بسـیاری از گردشـگران به دلایل مختلف سفرهای خود را کنسل کرده یا به زمانی گرم تر موکول می کنند، خریدن بلیت هواپیما کاری آسـان تر اسـت. علاوه بر این که در طول زمسـتان که به نوعی فصل رکود گردشـگری اسـت، پیدا کردن بلیـت هواپیما راحت تر و سریع تر انجام می شود، شرکت های هواپیمایی جهت فروختن تعداد بلیت بیشتر، اقدام به پایین آوردن قیمت ها نیز می کنند. پس اگر جزو افرادی هستید که به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل هوایی از آن اسـتفاده نمی کنید، زمستان زمان مناسبی برای شماست تا علاوه بر صرفه جویی در پول، زمان خود را نیز بهتر برنامه ریزی کنید.


توصیه های سـفرهای جاده ای: اگر بـه هر دلیلی ترجیح می دهید با ماشـین شـخصی خود در زمستان سـفر کنید، بهتر است پیش از عزیمت از وضع جاده های منتهی به مقصد مورد نظرتان آگاهی کافی پیدا کنید. علاوه بر مجهز کردن ماشین به تمامی تجهیزات زمستانی،بهتر است به همراه خود نقشه کاملی از تمامی راه های اصلی و فرعی داشـته باشید. برداشتن کمی اغذیه خشک مانند خشکبار می تواند در صورت بروز مشکل به شما در تامین انرژی کمک کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.