رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

رزرو هتل آرام ماسوله

رزرو هتل

هتل آرام در یکی از مناطق زیبای گردشگری ایران در گیلان در روستای زیبای پلکانی ماسوله قرار گرفته و اولین هتل سه ستاره بخش سردار جنگل در شهر ماکلوان در 10 کیلومتری جاده فومن می باشد. هتل آرام دارای واحدهای یک خوابه و دوخوابه مبله با چشم انداز بینظیر و دلنواز از شالیزارها و کوهستان مجهز امکانات مطلوب و استاندارد می باشد. قرار گرفتن در روستایی که دارای جاذبه های توریستی فراوان نظیر بنای تاریخی قلعه رودخان و زیارتگاه های امام زادگان ابراهیم و اسحاق همراه با کوه های سرسبز، شالیزارهای چشم نواز، هوای پاک، آسمان آبی، آبشارها، چشمه سارهای سحرانگیز، گردشگاه های جنگلی روح نواز و فرح بخش می باشد هر ساله نظر هزاران گردشگر ایرانی و خارجی را به این هتل جذب می کند. رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و محلی، ورودی شیک و زیبا و نظافت روزانه از دیگر امکانات این هتل می باشند.

این هتل به مسافرانی که در هتل های مدرن هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران ، هتل اسپیناس پالاس تجربه سفر را داشته اند توصیه می شود که با بود در این هتل همنشین شدن با طبیعت را هم تجربه کنند

رزرو هتل کوثر ناب مشهد

رزرو هتل

هتل پنج ستاره بین المللی کوثر ناب مشهد از سال 1392 در یکی از بهترین نقاط شهر مشهد در نزدیکی بارگاه ملکوتی امام رضا در حاشیه بلوار امیرالمونین به صورت 4 نبش قرار گرفته است. این هتل با 51 باب فضای اقامتی لوکس و متنوع با تجهیزات مدرن و به روز دنیا آماده پذیرایی از مسافرین مشهد می باشد. امکانات رفاهی هتل شامل آسانسورهای پیشرفته، پله های برقی، تالارهای چندمنظوره، رستوران های مجلل و مجهز به دو صورت سربسته و روباز، سالن ورزش، استخر، سونا و جکوزی، چندین فروشگاه، فضای سبز اختصاصی، کافی شاپ، دسترسی آسان از طریق بلوارهای اطراف به مراکز خرید و اماکن دیدنی و تفریحی شهر و همینطور چشم انداز وسیع از حرم مطهر امام رضا در تمامی نقاط هتل می باشد.

این هتل به مسافرانی که در هتل های مدرن هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران ، هتل اسپیناس پالاس تجربه سفر را داشته اند توصیه می شود که با بود در این هتل همنشین شدن با طبیعت را هم تجربه کنند

فریناز خانم از هتل اوین تهران می گوید

 هتل اوین تهران زیر مجموعه هتلهای پارسیان است. من در بسیاری از هتلهای پارسیان مانند هتل آزادی تهران و همچنین هتل استقلال تهران اقامت داشتم اما این هتل بسیار متفاوت است. از نظر جغرافیایی هتل اوین در یکی از بهترین نقاط تهران قرار دارد، دسترسی آسان به بزرگراه های مهم شهر، نزدیکی به نمایشگاه بین المللی و منطقه شمال و غرب تهران و نزدیکی به مناطق خوش آب و هوای گردشگری از نقاط قوت هتل است. هتل اوین در مجاورت هتل پارسیان آزادی قرار دارد. محوطه هتل بسیار سرسبز و با صفا است. منظره اتاقها بیشتر فضای سبز زیبا و درختان کهنسال موجود در محوطه هتل میباشد. اتاقهای هتل بسیار جادار و تمیز هستند و با دکوراسیون زیبایی تزیین شده اند. تخت بسیار راحت و مبلمان زیبایی در اتاقها موجود است . یک تراس با میز و صندلی رو به طبیعت زیبای هتل بود و در فصل زمستان که من آخرین بار در این هتل اقامت داشتم درخت گل یخی روبروی اتاق بود که عطر دل انگیزش به همراه لذت یک چای عصرانه خاطره آن اقامت یک روزه را برایم ماندگار کرد. فضای هتل خیلی بزرگ نیست ولی بسیار با دقت و ظرافت طراحی شده است و خیلی خوب مدیریت میشود. در حیاط هتل یک کافی شاپ قرار دارد که شب ها مملو از جوانان تهرانی و مسافران هتل است، محیطی بسیار دلنشین برای دیدار با دوستان. من تنها وعده غذایی که در رستوران هتل خوردم صبحانه بود. به جرات میگویم تنوع غذایی صبحانه از بسیاری هتل های 5 ستاره بیشتر بود.

 به نظر من برترین ویژگی هتل زیبایی و تمیزی آن است. من دو بار در این هتل اقامت داشتم. وقتی از طریق سایت هتل یار تخفیف خوبی روی هتل دیدم رزرو هتل را در چند دقیقه انجام دادم، با اینکه معمولا به هتل 4 ستاره نمیروم اما به دلیل اینکه سفر کاری بود نه تفریحی و اینکه قیمت هتل خوب بود آن را انتخاب کردم. وقتی به هتل رسیدم گفتم یا اشتباه آمدم یا در سایت اشتباه نوشته شده 4 ستاره! در همان زمان که منتظر پذیرش بودیم برگشتم و سردر هتل را نگاه کردم و دیدم 4 ستاره کشیده است، وقتی اتاق را تحویل گرفتیم به همسرم گفتم حتما علامت سر در هتل قدیمی است این هتل خیلی خوب است! در راه رفتن از مسوول پذیرش سوال کردم و توضیح داد که طبق قوانین هتلداری مجموعه ورزشی و استخر یکی از موارد مورد نیاز برای 5 ستاره شدن است. و این هتل به خاطر نداشتن سالن ورزشی چهار ستاره مانده است. اما خب معمولا مسافران تهران یا برای کار سفر میکنند یا تحصیل، و این مورد به نفعشان است چون برای امکانات هتل و تمیزی اتاق در حد پنج ستاره قیمت کمتری پرداخت میکنند.

هتل قصر طلایی

رزرو هتل


هتل قصر طلایی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه در شهر مشهد می باشد. این هتل به دلیل معماری چشمگیر، اشراف داشتن به حرم مطهر امام رضا (ع)، قیمت مناسب، سرویس و خدمات مطابق با استانداردهای بین المللی، محیط آرام و همینطور دسترسی آسان به برخی جاذبه های گردشگری همچون آرامگاه نادر، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، موزه آستان قدس رضوی، مراکز خرید و مسجد گوهر شاد، طرفداران بسیاری در میان مسافران مشهد دارد. هتل قصر طلایی با 20 طبقه و 610 باب واحد اقامتی با دکوراسیون متنوع که با چشم انداز دلنوازی از حرم ثامن الحجج (ع) از پنجره های اتاق های رو به حرم همراه می شود، خاطره ای توصیف ناپذیر را به همراه امنیت و آسایش در طول مدت اقامت برای میهمانان خود خلق می نماید. خدمات و امکانات دیگر هتل پارکینگ با ظرفیت بالا، مجموعه ورزشی مثل استخر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و محل تفریح و بازی کودکان، چندین رستوران با سرو غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی هستند.
این هتل به مسافرانی که در هتل های مدرن هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران ، هتل اسپیناس پالاس تجربه سفر را داشته اند توصیه می شود که با بود در این هتل همنشین شدن با طبیعت را هم تجربه کنند

هتل لاله کندوان





 

 

در مسیری که به روستای کندوان ختم می شود و پیش از آن، هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان قرار گرفته است. این هتل صخره‌ای از جمله اماکنی است که به منظور گسترش گردشگری در این منطقه تاسیس شده است. هتل صخره ای کندوان، هتلی زیبا و رویایی است، که سومین هتل صخره ای جهان و نخستین هتل صخره‌ای زنده است که ظرفیت پذیرش 120 میهمان،را دارد.

هتل دارای ۴۰ کرانه (اتاق سنگی طبیعی)است ( از 40 کرانه آن 16 کرانه قابل استفاده می باشد)،که شامل اتاق های معمولی دوش دار و جکوزی دار با‌ آب معدنی منطقه و نیز سوئیت های رویال و امپریال به همراه روم سرویس سمعی بصری است. طراحی طبیعی و منحصر به فرد آن ، با وجود رستوران صخره ای زیبا وبی نظیر، کافی شاپی آرامش بخش و تنها سالن کنفرانس صخره ای جهان، در کنار مجهزترین سیستم های تهویه هوا به شکلی است که کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و در تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارند .

مینی بار و رستوران مجلل به همراه غذاهای ایرانی و فرنگی ،از دیگر امکانات ویژه این هتل رویایی می باشد که شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده است . رستوران در داخل بزرگ ترین صخره می باشد. هم چنین امکانات مناسب دیگری جهت رفاه گردشگران تدارک دیده شده، از جمله ساخت آلاچیق با استفاده از سنگ ریزه های رودخانه ، ایجاد پارکینگ، سرویس های بهداشتی و ساخت مرکز فوریت های پزشکی.

این هتل با بهره مندی از اصول معماری طبیعی و بی نظیر صخره ای، تجربه ای نو و دل نشین را برای گردشگران به ارمغان می آورد. قرار گرفتن روستای تاریخی کندوان در محدوده حفاظتی زیست محیطی و دربرگیری حیات وحش زیبا، آب و هوای پاک و انرژی زا، چشم اندازی بی نظیر از طبیعت سرسبز و بانشاط و دارا بودن آب معدنی ارزشمند و گوارا، بر جذابیت های تنها هتل صخره ای ایران زمین افزوده است. اتاق‌های هتل همه با دست و در طول یک سال و نیم در دل صخره‌ها کنده شده‌اند.

اقامت در هتل صخره ای کندوان تجربه ای بسیار متفاوت ، رویایی و رومانتیک است .نورپردازی بیرون هتل و سکوت آن در شب بسیار زیبا و آرامش دهنده است.در عین حال دیدن مناظر زیبای کوهستان و طبیعت بکر آن هنگام روز، در فضای های طبیعی و روی سنگ ها یا از پنجره های چوبی کوچک کرانه ها، نشاط آور می باشد. نورپردازی داخل کرانه ها بسیار بجا وحالتی لوکس، شاعرانه و رویایی و عاشقانه را می آفریند.

در کرانه ها ، مبلمان و وسایل به کار رفته ، با محیط کاملا مطابقت دارند و در عین حال مدرنند. برای افرادی که شیفته طبیعت و کوهستان و سنگ هستند، این منطقه با زیبایی های وصف ناپذیر و مردم خونگرم و آب و هوای تازه، بهترین و باورنکردینی ترین گزینه است. بهترین محیط برای گرفتن عکس هایی زیبا زیرا در کمتر مکانی چنین فرصتی به دست می آید.

محلی پاکیزه با امکانات رفاهی عالی ، وغذاهایی با کیفیت، صبحانه متنوع و از همه جالب تر سرشیر طبیعی به همراه عسل روستا،است که موجب می شود تا با سربلندی آن را به هر گردشگر خارجی معرفی نماییم ، چه رسد به هم وطنان ایرانی. پایه های هتل و روستا از یک کوه نشأت گرفته و هر دو مکمل هم هستند.منطقه ای که مردم خونگرم و مهمان نوازش به همراه طبیعت بکر و باستانی اش خاطره ای فراموش نشدنی را رقم می زنند. با توجه به توضیحاتی که در سطر اول این مقاله ارائه شد، ارتباط و وابستگی انسان به سنگ و کوه را در این مکان به خوبی می توان حس کرد.

با حضور در داخل کرانه های صخره ای حسی قدیمی دوباره زنده می شود، که موجب کسب انرژی و سر زندگی می گردد، زیرا سنگ و خاک قابلیت جذب انرژی های منفی را دارند . خداوند نیز معادن گران قیمت و سنگ های باارزش را که موجب انرژی و ثروت بشر می شوند، در دل کوه و سنگ پنهان کرده است شاید به این خاطر که انسان به کند و کاو روی آورد و به قدرت بی همتای او پی ببرد.

سخن آخر ، جاذبه های طبیعی که در این منطقه وجود دارند در زمره مهم ترین عواملی هستند که می توانند گردشگران را به سوی این منطقه با بهانه ای به نام طبیعت گردی (اکوتوریسم)بکشانند . آن عوامل که حتی در بعد بین المللی نیز مطرح هستند به قرار زیرمی باشند:

کرانه های سنگی طبیعی، روستا و هتل صخره ای، رودخانه ، آب معدنی کندوان و فضای سبز، محصولات کشاورزی از جمله گردو و عسل. با تبلیغ در این زمینه می توان افراد زیادی را به این سو سوق داد ولی نکته مهم و حیاتی این است که نباید به اکوسیستم این منطقه آسیبی وارد شود و سازمان جهانگردی می بایست بر این منطقه و مناطق مشابه آن که در سرزمین پهناور ایران بی شمار و ناشناخته اند، نظارت مستقیم و دائم داشته باشد تا این گنجینه های طبیعی و خدا داد را به نحو احسن حفظ کنیم.

اکوتوریسم ،با انگیزه سفر به مناطق دارای جاذبه های طبیعی شکل می گیرد و سازمان جهانی گردشگری (WTO) آن را این گونه تعریف کرده است.  "مسافرت به مناطق طبیعی که همراه با مسئولیت باشد و موجب بهبود بخشیدن به سطح زندگی مردم محلی و حفظ محیط زیست شود". این هتل به مسافرانی که در هتل های مدرن هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران ، هتل اسپیناس پالاس تجربه سفر را داشته اند توصیه می شود که با بود در این هتل همنشین شدن با طبیعت را هم تجربه کنند