رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

فریناز خانم از هتل اوین تهران می گوید

 هتل اوین تهران زیر مجموعه هتلهای پارسیان است. من در بسیاری از هتلهای پارسیان مانند هتل آزادی تهران و همچنین هتل استقلال تهران اقامت داشتم اما این هتل بسیار متفاوت است. از نظر جغرافیایی هتل اوین در یکی از بهترین نقاط تهران قرار دارد، دسترسی آسان به بزرگراه های مهم شهر، نزدیکی به نمایشگاه بین المللی و منطقه شمال و غرب تهران و نزدیکی به مناطق خوش آب و هوای گردشگری از نقاط قوت هتل است. هتل اوین در مجاورت هتل پارسیان آزادی قرار دارد. محوطه هتل بسیار سرسبز و با صفا است. منظره اتاقها بیشتر فضای سبز زیبا و درختان کهنسال موجود در محوطه هتل میباشد. اتاقهای هتل بسیار جادار و تمیز هستند و با دکوراسیون زیبایی تزیین شده اند. تخت بسیار راحت و مبلمان زیبایی در اتاقها موجود است . یک تراس با میز و صندلی رو به طبیعت زیبای هتل بود و در فصل زمستان که من آخرین بار در این هتل اقامت داشتم درخت گل یخی روبروی اتاق بود که عطر دل انگیزش به همراه لذت یک چای عصرانه خاطره آن اقامت یک روزه را برایم ماندگار کرد. فضای هتل خیلی بزرگ نیست ولی بسیار با دقت و ظرافت طراحی شده است و خیلی خوب مدیریت میشود. در حیاط هتل یک کافی شاپ قرار دارد که شب ها مملو از جوانان تهرانی و مسافران هتل است، محیطی بسیار دلنشین برای دیدار با دوستان. من تنها وعده غذایی که در رستوران هتل خوردم صبحانه بود. به جرات میگویم تنوع غذایی صبحانه از بسیاری هتل های 5 ستاره بیشتر بود.

 به نظر من برترین ویژگی هتل زیبایی و تمیزی آن است. من دو بار در این هتل اقامت داشتم. وقتی از طریق سایت هتل یار تخفیف خوبی روی هتل دیدم رزرو هتل را در چند دقیقه انجام دادم، با اینکه معمولا به هتل 4 ستاره نمیروم اما به دلیل اینکه سفر کاری بود نه تفریحی و اینکه قیمت هتل خوب بود آن را انتخاب کردم. وقتی به هتل رسیدم گفتم یا اشتباه آمدم یا در سایت اشتباه نوشته شده 4 ستاره! در همان زمان که منتظر پذیرش بودیم برگشتم و سردر هتل را نگاه کردم و دیدم 4 ستاره کشیده است، وقتی اتاق را تحویل گرفتیم به همسرم گفتم حتما علامت سر در هتل قدیمی است این هتل خیلی خوب است! در راه رفتن از مسوول پذیرش سوال کردم و توضیح داد که طبق قوانین هتلداری مجموعه ورزشی و استخر یکی از موارد مورد نیاز برای 5 ستاره شدن است. و این هتل به خاطر نداشتن سالن ورزشی چهار ستاره مانده است. اما خب معمولا مسافران تهران یا برای کار سفر میکنند یا تحصیل، و این مورد به نفعشان است چون برای امکانات هتل و تمیزی اتاق در حد پنج ستاره قیمت کمتری پرداخت میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.