رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

هتل لاله کندوان





 

 

در مسیری که به روستای کندوان ختم می شود و پیش از آن، هتل بین المللی صخره ای لاله کندوان قرار گرفته است. این هتل صخره‌ای از جمله اماکنی است که به منظور گسترش گردشگری در این منطقه تاسیس شده است. هتل صخره ای کندوان، هتلی زیبا و رویایی است، که سومین هتل صخره ای جهان و نخستین هتل صخره‌ای زنده است که ظرفیت پذیرش 120 میهمان،را دارد.

هتل دارای ۴۰ کرانه (اتاق سنگی طبیعی)است ( از 40 کرانه آن 16 کرانه قابل استفاده می باشد)،که شامل اتاق های معمولی دوش دار و جکوزی دار با‌ آب معدنی منطقه و نیز سوئیت های رویال و امپریال به همراه روم سرویس سمعی بصری است. طراحی طبیعی و منحصر به فرد آن ، با وجود رستوران صخره ای زیبا وبی نظیر، کافی شاپی آرامش بخش و تنها سالن کنفرانس صخره ای جهان، در کنار مجهزترین سیستم های تهویه هوا به شکلی است که کرانه ها در زمستان دارای سیستم گرمایشی از کف و در تابستان به دلیل مطبوع بودن هوا نیاز به سیستم سرمایشی ندارند .

مینی بار و رستوران مجلل به همراه غذاهای ایرانی و فرنگی ،از دیگر امکانات ویژه این هتل رویایی می باشد که شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده است . رستوران در داخل بزرگ ترین صخره می باشد. هم چنین امکانات مناسب دیگری جهت رفاه گردشگران تدارک دیده شده، از جمله ساخت آلاچیق با استفاده از سنگ ریزه های رودخانه ، ایجاد پارکینگ، سرویس های بهداشتی و ساخت مرکز فوریت های پزشکی.

این هتل با بهره مندی از اصول معماری طبیعی و بی نظیر صخره ای، تجربه ای نو و دل نشین را برای گردشگران به ارمغان می آورد. قرار گرفتن روستای تاریخی کندوان در محدوده حفاظتی زیست محیطی و دربرگیری حیات وحش زیبا، آب و هوای پاک و انرژی زا، چشم اندازی بی نظیر از طبیعت سرسبز و بانشاط و دارا بودن آب معدنی ارزشمند و گوارا، بر جذابیت های تنها هتل صخره ای ایران زمین افزوده است. اتاق‌های هتل همه با دست و در طول یک سال و نیم در دل صخره‌ها کنده شده‌اند.

اقامت در هتل صخره ای کندوان تجربه ای بسیار متفاوت ، رویایی و رومانتیک است .نورپردازی بیرون هتل و سکوت آن در شب بسیار زیبا و آرامش دهنده است.در عین حال دیدن مناظر زیبای کوهستان و طبیعت بکر آن هنگام روز، در فضای های طبیعی و روی سنگ ها یا از پنجره های چوبی کوچک کرانه ها، نشاط آور می باشد. نورپردازی داخل کرانه ها بسیار بجا وحالتی لوکس، شاعرانه و رویایی و عاشقانه را می آفریند.

در کرانه ها ، مبلمان و وسایل به کار رفته ، با محیط کاملا مطابقت دارند و در عین حال مدرنند. برای افرادی که شیفته طبیعت و کوهستان و سنگ هستند، این منطقه با زیبایی های وصف ناپذیر و مردم خونگرم و آب و هوای تازه، بهترین و باورنکردینی ترین گزینه است. بهترین محیط برای گرفتن عکس هایی زیبا زیرا در کمتر مکانی چنین فرصتی به دست می آید.

محلی پاکیزه با امکانات رفاهی عالی ، وغذاهایی با کیفیت، صبحانه متنوع و از همه جالب تر سرشیر طبیعی به همراه عسل روستا،است که موجب می شود تا با سربلندی آن را به هر گردشگر خارجی معرفی نماییم ، چه رسد به هم وطنان ایرانی. پایه های هتل و روستا از یک کوه نشأت گرفته و هر دو مکمل هم هستند.منطقه ای که مردم خونگرم و مهمان نوازش به همراه طبیعت بکر و باستانی اش خاطره ای فراموش نشدنی را رقم می زنند. با توجه به توضیحاتی که در سطر اول این مقاله ارائه شد، ارتباط و وابستگی انسان به سنگ و کوه را در این مکان به خوبی می توان حس کرد.

با حضور در داخل کرانه های صخره ای حسی قدیمی دوباره زنده می شود، که موجب کسب انرژی و سر زندگی می گردد، زیرا سنگ و خاک قابلیت جذب انرژی های منفی را دارند . خداوند نیز معادن گران قیمت و سنگ های باارزش را که موجب انرژی و ثروت بشر می شوند، در دل کوه و سنگ پنهان کرده است شاید به این خاطر که انسان به کند و کاو روی آورد و به قدرت بی همتای او پی ببرد.

سخن آخر ، جاذبه های طبیعی که در این منطقه وجود دارند در زمره مهم ترین عواملی هستند که می توانند گردشگران را به سوی این منطقه با بهانه ای به نام طبیعت گردی (اکوتوریسم)بکشانند . آن عوامل که حتی در بعد بین المللی نیز مطرح هستند به قرار زیرمی باشند:

کرانه های سنگی طبیعی، روستا و هتل صخره ای، رودخانه ، آب معدنی کندوان و فضای سبز، محصولات کشاورزی از جمله گردو و عسل. با تبلیغ در این زمینه می توان افراد زیادی را به این سو سوق داد ولی نکته مهم و حیاتی این است که نباید به اکوسیستم این منطقه آسیبی وارد شود و سازمان جهانگردی می بایست بر این منطقه و مناطق مشابه آن که در سرزمین پهناور ایران بی شمار و ناشناخته اند، نظارت مستقیم و دائم داشته باشد تا این گنجینه های طبیعی و خدا داد را به نحو احسن حفظ کنیم.

اکوتوریسم ،با انگیزه سفر به مناطق دارای جاذبه های طبیعی شکل می گیرد و سازمان جهانی گردشگری (WTO) آن را این گونه تعریف کرده است.  "مسافرت به مناطق طبیعی که همراه با مسئولیت باشد و موجب بهبود بخشیدن به سطح زندگی مردم محلی و حفظ محیط زیست شود". این هتل به مسافرانی که در هتل های مدرن هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران ، هتل اسپیناس پالاس تجربه سفر را داشته اند توصیه می شود که با بود در این هتل همنشین شدن با طبیعت را هم تجربه کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.