رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

برنامه جدید بازاریابی هتل های هایت - دنیای هایت

در این مقاله برنامه جدید بازاریابی هتل های هایت (World of Hyatt) تشریح میشود . این  برنامه در راستای ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان جهت مهمانانی است که در یکی از 5 برند هتل های هایت اقامت گزیده اند . اگر برنامه های بازاریابی برند های معروف هتل داری را دنبال نمایید با برنامه پاسپورت طلایی هایت و یا سطوح مشتریان در هتل های هایت آشنایی دارید.

حال اخیرا هتل های هایت رویکرد بازاریابی خود را تغییر داده اند و رویکرد جالب و به نظر من موثر تری را در پیش گرفته اند در این رویکرد مبنای دریافت خدمات اضافی میزان هر دلاری است که شما در مجموع املاک هتل های هایت صرف میکنید . به عنوان مثال هر یک دلار که شما از هایت خرید میکنید 5 امتیاز به حساب شما اضافه میگردد در همین راستا مقاله ای را وب سایت مدیریت هتلداری آماده نموده است که نظر شما را بدان جلب میکنیم .

شرکت هتل های هایت از پروژه ی وفاداری مشتریان دنیای هایت رو نمایی کرد. برنامه ی جدید جهانی هایت ، در اول مارس 2017 اجرا میشود.موضوع  دنیای هایت ، ساختاجتماعی از مهمانان و تعامل با آنان است.

به گفته ی مارک اوپلامازیان،رئیس و مدیر اجرایی شرکت هتل های هایت: در این شرکت ، وظیفه ی  ما اهمیت دادن به مهمانان  است تا در بهترین حالت خودشان باشند.در راستای دست یافتن به این هدف، برنامه ی  دنیای هایت سعی دارد با  درک بهتر از افراد، مکانها و تجربیات اعضای خود، از ایشان در قلب دنیایشان تجلیل کند.هر چه بیشتر آنها را درک کنیم، بهتر میتوانیم به آنها اهمیت دهیم و در ذهن آنها تجربه منحصر به فردی را نقش ببندیم.

سه چرخه ی برجسته ی برنامه دنیای هایت عبارتند از : کاشفان، کاوشگران و جهان گردان - همچنان که به مسافرت و بسط تجربیاتشان میپردازند، آرمان های مجمع جهانی هایت را نیز منعکس میکنند

b2ap3_thumbnail_hyat-loyality.jpg

مزایای الهام گرفته شده از برنامه دنیای هایت world of hyatt

در برنامه ی جدید، امتیازات بیشتری بر حسب پیشرفت در سطوح  سه گانه بر مبنای امتیاز پایه  یا اعطای  شب های اقامت  رایگان ، توسط اعضا کسب میشود

کاشفان10 شب رایگان یا 25,000امتیازات پایه
کاوشگران30 شب رایگان یا 50,000امتیازات پایه
جهانگردان60 شب رایگان یا 100,00امتیازات پایه

معاون مدیر عامل شرکت هایت ، جف زیدل اظهار داشت: ما دنیای هایت را براساس بینشی بنا نهادیم که از مهمانانمان آموختیم - شناسایی موقعیت های بیشتر برای افزایش تعامل با اعضا در تمام مجموعه .این برنامه دقیقا آنچه را که اعضا میخواهند در اختیارشان قرار میدهد مثل تجربه ی سود گسترده تر و پاداش های دست یافتنی تر و دیدار با افراد مهم در زندگیشان.

امتیازات کسب شده در برنامه دنیای هایت میتواند امکاناتی همچون

  •  استفاده از برخی خدمات رایگان در  رستوران و ماسا
  • استفاده از اقامت در یکی از  5 برند مختلف هتل های هاست
  • پیشنهاد اقامت در  سوئیت های هتل هنگام رزرو اتاق برای مهمان های وفادار به هتل
  • و....

پاداش همدلی

دنیای هایت فراتر از برنامه ی وفاداری سنتی پا نهاده و بنیادی را برای تجلیل از اعضا و گسترش دید جهانی آنها ارائه نموده است.به عنوان مثال دنیای هایت به سخاوتمندی اعضا ی خود مفتخر است، و از روش هایی که آنها از امتیازاتشان بهره میگیرند تا تفاوت مثبتی در زندگی فرد دیگر ایجاد نمایند، تجلیل میکند.

برنامه ی The Hyatt Gold Passport تا  28 فوریه ی 2017 قابل استفاده خواهد بود و در طی این زمان به برنامه ی  World of Hyatt ارتقا خواهد یافت.از حالا تا آن زمان اعضا میتوانند به استفاده از برنامه ی Hyatt Gold Passport ادامه دهند و از آن لذت ببرند و مثل همیشه  امتیاز کسب و یا آن را خرج کنند . فعالیت تعیین موقعیت مهمانان در سطوح سه گانه  در ژانویه ی 2017 شروع میشود و همچنین بر مبنای وضعیت بدست آمده در World of Hyatt در زمان شروع برنامه در مارس2017 محاسبه میشود

وقتی دنیای هایت اجرا شود،اعضا به ازای هر دلاری که خرج میکنند، 5 امتیاز پایه کسب میکنند.علاوه بر این هتل ها در هر دسته بندی  با هر تعداد امتیاز مورد نیاز برای گرفتن جایزه ی اقامت  رایگان، بدون تغییر باقی می مانند

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.