رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

شرح شغلی سرپرست طبقه - خانه داری

به صورت کلی سرپرست طبقه در هتل ها ناظر اتاق ها ، اماکن عمومی و کلیه فضاها و اموال هتل در طبقه خود میباشد . نظارت بر تمیزی و مرتب بودن موارد ذکر شده تنها قسمتی از وظایف شخص نامبرده میباشد . همچنین سرپرست طبقه مسئولیت نظارت بر رعایت استانداردهای تدوین شده هتل را در ارائه خدمات توسط واحد خانه داری دارا میباشد. رویکرد اشخاص مشغول در این پست سازمانی میباید بر اساس ایجاد حداکثر رضایت در میهمانان بر اساس ارئه خدمات مناسب ، به موقع و با کیفیت به میهمانان باشد . یکی از بازوهای مدیریت خانه داری در هر هتلی سرپرست طبقات میباشد که ادامه شرح شغلی این پست سازمانی را مطالعه خواهید نمود.

( هتل های بزرگ مانند : هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس )

عنوان شغلی : سرپرست طبقه (در هتل آزادی تهران و همچنین هتل استقلال تهران  این شغل یکی از مهمترین  شغل های مربوط به هتل و حتی رزور هتل  است.)

مدیر بالا سری  : معاونت خانه داری / مدیر خانه داری

مظایف و مسئولیت های سرپرست طبقه :

  • مسئولیت در مقابل عملکرد مناسب و انجام وظایف روزانه واحد خانه داری در طبقه ای که مسئول ان میباشد
  • مسئول برنامه ریزی و نظارت بر انجام کارهای روزانه پادوی طبقه (Floor Boy)
  • نظارت بر عملکرد خانه داران طبقه
  • برنامه ریزی و تسهیل در نظافت اتاق ها
  • برنامه ریزی و اعلام اتاق هایی که نیاز به نظاقت عمیق دارند به خانه داران به صورت دوره ای
  • نظارت و مسئولیت در مقابل تمیزی اتاق های میهمانان ف راهرو ها و اتاق خانه داری طبقه
  • بررسی اتاق های اشغال شده و اتاق هایی که میهمانان آن از هتل خارج شده اند و همچنین توجه ویژه به نیاز های میهمانان
  • اطمینان از رعایت استاندارد های هتل در فعالیت های روزانه واحد خانه داری
  • گزارش به موقع نیازهای ویژه میهمانان با گزارش به مدیریت خانه داری و پاسخ گویی به آن
  • مدیریت درخواست های میهمانان ، شامل درخواست سرویس های VIP  و ارتباط با گروه های مرتبط با نوع درخواست ها
  • بازرسی حمام ها و سرویس عمومی طبقه و اطمینان از نظافت آن ها مطابق با استاندارد های هتل
  • آکاهی از انواع اتاق ها و امکانات مورد نیاز آن ها
  • دریافت خروجی مثبت از نظرات میهمانان با ارائه سرویس به موقع و کارآمد
  • دنبال نمودن فرآیند اشیا گمشده در هتل
  • تنظیم جدول تمیزکاری اتاق ها بر اساس الویت ها
  • تنظیم جدول DND ( مزاحم نشوید ) بر اساس استاندارد هتل
  • تهیه فرم درخواست تعمیرات اتاق ها و ارائه به واحد تاسیسات
  • کمک به مدیر آموزش (مدیریت خانه داری) جهت انجام امور اموزشی
  • انتقال نیاز های تیم کاری خود به واحدهای مرتبط هتل
  • درخواست و برنامه ریزی جهت دریافت اقلام مصرفی اتاق ها بر اساس میزان اشغال هتل شامل (حوله ، ملحفه ، شامپو و ....)
  • تطابق با قوانین امنیتی ، سلامت و ایمنی هتل
  • ایجاد رابطه کاری مناسب و دویتانه با سایر واحد های هتل

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.