رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

چگونه به مهمانان هتل حس خوب القا کنیم؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مقاله یکی از روش هایی که بدان وسیله میتوان بسادگی میزان رضایت مندی میهمانان هتل ها را افزایش داد ذکر کردیم و حتی به شما مقایسه 3 هتل ایران  یعنی :  هتل استقلال تهران ، هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس پیشنهاد دادیم .در این دو روش ساده دیگر را مورد بررسی قرار میدهیم که خواندن ان خالی از لطف نمیباشد 

روش دوم:
طرح ریزی جزئیات:
تنظیم کردن منو : در مورد انواع غذاهایی که میخواهید برای مهمانان سرو کنید خوب فکر کنید و تصمیم بگیرید.  در مورد پیش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذای هر وعده تصمیم درست اتخاذ کنید و برای سرگرم کردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسیقی مناسبی را انتخاب کنید.برای مهمانانی که اقامت طولانی مدت دارند، نقشه مکان های توریستی و بلیط های با تخفیف مهیا کنید. فیلم های سرگرم کننده برای نمایش در ساعات خاص تدارک ببینید.

روش سوم:
در هر لحظه اطمینان یابید که مهمانان احساس خوب و مثبتی دارند.
-    به خوبی و با گرمی به مهمان ها خوش آمد بگویید.مثل: مفتخریم که به اینجا تشریف آوردید." با گرفتن وسایلشان در بدو ورود و کمک به آنها و پیشنهاد نوشیدنی، به آنها نشان دهید که به رفاهشان اهمیت میدهید.
-    برای صحبت با مهمانها وقت بگذارید. اگر این کار را انجام دهید، در طول اقامتشان حس میکنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند.
-    در سمینار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسید و خودتان را معرفی کنید و بیان کنید در هر لحظه آماده انجام درخواستهایشان هستید.
-    میزبانی شاد و انعطاف پذیر باشید.حس شما به کاری که انجام میدهید بسیار حائز اهمیت است.نگرش مثبت و انعطاف پذیر شما به خصوص در مواردی که چیزی طبق برنامه پیش نمیرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نیز میشود.پس همیشه لبخند داشته باشید.

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.