رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

هتل ماریوت کوالالامپور

اگر از آن دسته افرادی هستید که اقامتی در هتل پنج ستاره واقعی با امکانات خوب را ترجیح می‌دهید، هتل ماریوت کوالالامپور به شما بسیار پیشنهاد می‌شود. این هتل در منطقه مثلث طلایی (Golden Triangle) واقع است و امکاناتی نظیر استخر روباز، سونا، صبحانه بوفه فوق العاده و … را ارائه می‌دهد. هتل ماریوت کوالالامپور همچنین یک باشگاه بدنسازی برای شما فراهم کرده است. اگر می خواهید در مورد این هتل بیشتر بدانید بهتر است آن را با هتل استقلال تهران و هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس  مقایسه کنید.

هتل ماریوت کوالالامپور
مطالب مرتبط:
معرفی هتل تریدرز شانگری لا در کوالالامپور + تصویر
معرفی هتل دانا در لنکاوی + تصویر

هتل ماریوت کوالالامپور اولین هتل مجموعه هتل‌های مریوت در کوالالامپور است. این هتل که در مرکز تجاری این شهر واقع است، بسیار لوکس و مجلل می باشد و در منطقه محبوب بینتنگ واک (Bintang Walk) واقع است. امکانات این هتل بسیار عالی می باشند که باعث گردشگران همراه راضی از این هتل سفرشان را به اتمام برسانند. مسیر دسترسی مستقیمی به گالری ارزشمند استارهیل و مراکز خرید مختلف، مسافران این هتل را بسیار آسوده خاطر کرده است.

هتل ماریوت دارای ۵۶۱ اتاق و ۷۰ سوییت مجزا است. سوییت های این هتل دارای اتاق کار برای افرادی که سفر کاری به کوالالامپور داشته اند و البته اینترنت بسیار پر سرعت است. مسافران، گردشگران، تاجران و تمام افرادی که به این هتل می آیند از لابی بسیار خوب آن، صبحانه و عصرانه های هتل بسیار تعریف می کنند.

این هتل همچنین قابلیت میزبانی میهمانی های متفاوت را از مجالس خصوصی ۱۰ نفره گرفته تا جشن های بزرگ تا سقف ۱۲۰۰ نفر دارد. ۴۷ اتاق کنفرانس و ملاقات متفاوت در این هتل وجود دارد که به مرکز کنفرانس استارهیل و البته مرکز جدیدی به نام کارلتون که به تازگی افتتاح شده است، مرتبط هستند. این هتل توسط پلی به مرکز کارلتون و مکان های دیگری متصل است که راه دسترسی را بسیار آسان کرده است.  تفریحات زیادی با بالاترین سطح کیفیت جهانی از سالن بدنسازی گرفته تا استخر روباز در این هتل وجود دارد.

استخر هتل ماریوت در کوالالامپور

موقعیت هتل ماریوت کوالالامپور

این هتل به طور مستقیم به گالری استار هیل می رسد و ۲۰ دقیقه توسط ماشین به تم پارک سان وی لاگون در دسترس است. فرودگاه بین المللی کوالالامپور تقریبا ۴۵ کیلومتر با اینجا فاصه دارد. پارک کی ال سی سی حدود ۰٫۹ کیلومتر و میدان مردکا حدود ۲ کیلومتر فاصله با هتل ماریوت کوالالامپور دارند.

اتاق های هتل

تمام اتاق های هتل ماریوت دارای تلویزیون تخت و حمام اختصاصی هستند. سوییت های لوکس هتل همگی حمام تجهیز شده (وان و دوش های مجزا) را به مسافران ارائه می دهند. همچنین لوازم شخصی حمام نیز در تمام اتاق ها موجود می باشد. برخی از اتاق ها دارای اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری جدا هستند. همچنین لوازم درست کردن، چای، قهوه و همچنین چای چینی نیز فراهم است.

هتل ماریوت در کوالالامپور

غذا و نوشیدنی

در نزدیکی هتل ماریوت کالالامپور محلی به نام فیست، روستای شبیه سازی شده که در آن غذاهای بین المللی ممتنوع عرضه می شوند، وجود دارد. همچنین رستوران های گونبی و شانگهای به ترتیب غذاهای ژاپنی و چینی سرو می کنند. اگر به غذاهای اسپانیایی یا خاور میانه علاقه دارید می توانید در نزدیکی هتل به رستوران های سنتیدوس تاپاس یا الحلابی بروید. رستوران خود هتل نیز بسیار خوب است که در کنار غذا انواع دسر و قهوه را سرو می کند.

ویژگی

مهمانان این هتل معمولا به خاطر خدمات با کیفیت هتل و همچنین دستیاری که برایشان فراهم شده است، بسیار به آن علاقه دارند. این دستیار که در تمام طول اقامتتان با شماست، وظایفی دارد که نظیر رزرو غذا، راهنمایی برای شهر گردی و هرچیزی که اقامتتان را لذت بخش کند، هستند. منطقه رفاهی بوکیت بینتنگ که هتل ماریوت کوالالامپور در آن قرار دارد، جای خوبی برای تفریح خانوادگی و البته خرید می‌باشد که به محبوب شدن این هتل کمک کرده است.

هتل ماریوت مالزی

جاذبه های اطراف

منطقه واک بینتنگ

گالری استارهیل (که از خود هتل راه دراد)

مجتمع تجاری لات تن

برج کوالالامپور

بازار مرکزی (پاسار سنی)

شهر چینی‌ها (خیابان پتالینگ)

برج دوقلو پتروناس

موزه ملی

پروانه پارک

مسجد ملی

لابی هتل ماریوت مالزی

این هتل اتاق های متنوعی از جمله اتاق VIP، سوییت های یک اتاقه و دو اتاقه و … را برای میهمانان فراهم کرده است. در ادامه به معرفی برخی از اتاق ها می پردازیم.

اتاق‌های دلوکس (Deluxe Rooms)

اتاق‌های ۴۰ متری هتل دارای امکانات استانداردی شامل حمام اختصاصی مرواریدی و یک تخت دو نفره یا دو تخت مجزا است. این‌ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوان یک تخت به آن اضاف کرد و برای سه نفر مناسب شود؛ پنجره های لوکس با منظره ای از شهر، سرو شام در اتاق، خدمات دسترسی به اینترنت سیمی و یک صفحه نمایش تخت خواب ۳۲ اینچ در این اتاق های مهیا است.

اتاق های اکسِکیوتیو دلوکس (Executive Deluxe)

اتاق ها دارای پنجره های قدی صداگیر هستند که منظره بسیار زیبایی از شهر برایتان قابل مشاهده است. این اتاق ها نیز ۴۰ متر هستند که یک تخت دونفره کینگ سایز، وان و دوش مجزا، اینترنت رایگان سیمی و تلویزیون تخت را دارا است. حداکثر ظرفیت این اتاق ها نیز ۳ نفر می باشد.

سوییت استودیر (Studio Suite)

این سوئیت ۶۵ متر می باشد با تهویه مطبوع، یک واحد اقامتی با یک اتاق مبله جداگانه و یک میز ناهار خوری چهار نفره دارد. این سوییت ۳ مهمان را میزبانی می کند و در آن یک تخت کینگ سایز، یک حمام اختصاصی با سنگ مرمر و وان بزرگ، یک تلویزیون صفحه تخت ۳۲ اینچی، دسترسی به اینترنت رایگان سیمی و پنجره هایی با منظره ای از شهر وجود دارد.

اتاق های ملاقات هتل ماریوت مالزی

خدمات

پرستار کودک

آرایشگاه / فروشگاه زیبایی

صبحانه بوفه

قهوه/چای ساز در اتاق

گلفروشی

صرافی ارز خارجی

صبحانه کامل آمریکایی

صبحانه بیرون بر

سرویس نظاوت روزانه

خشکشویی

خدمات لیموزین

خدمات اتاق ۲۴ ساعته

شما می توانید در هتل ماریوت کوالالامپور در این شهر اقامت بسیار خوب و راحتی داشته باشید، همچنین از امکانات نزدیک اطراف نیز بدون اینکه بخواهید تاکسی بگیرید، دیدن کنید. این هتل برای شما اقامتی راحت و همچنین خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد که تا کنون در سایت بوکینگ جزو اقامت گاه های بسیار محبوب در نظرسنجی میان گردشگانی که در آن اقامت داشته اند بوده است.

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.