رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل
رزرو هتل

رزرو هتل

هتل یار رزرو هتل های مشهد تهران تبریز گیلان مازندران رشت هتل های گروه آریا رزرو هتل آپارتمان در اصفهان شیراز یزد کیش با تخفیف های کوتاه مدت رزرو هتل

چگونه بهترین اتاق هتل را دریافت کنیم؟

راه هایی برای دریافت بهترین قیمت هتل ها و رزرو هتل

احتمالا در این مرحله شما آماده هستید. می ‌دانید که چه نوع اتاقی می ‌خواهید و کارت اقامت مکرر و کوپن ‌های ارتقای رایگان خدمات خود را ارائه کرده ‌اید. با این‌وجود بازهم به ‌صورت دقیق تشریح کنید که چه انتظاری دارید. محکم ولی مودبانه درخواست خود را ارائه کنید زیرا در این شرایط کارمندان بیشتر به کمک کردن به شما راغب خواهند بود و حتی اگر با آن‌ ها با مهربانی برخورد کنید، از هیچ تلاشی برای شما دریغ نخواهند کرد.. ( بهتر است هنگام سفر به شهر ها  بهترین هتل ها را با هم مقایسه کنید مثلا" برای تهران سه هتل بزرگ هتل استقلال تهران و هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس  با هم مقایسه و از نظر قیمت و کیفیت بهترین را انتخاب کنید .)

میزان صداهای محیطی را مدنظر داشته باشید؛ به موقعیت مکانی رستوران ‌ها، پارکینگ ‌ها و استخرها توجه داشته باشید. طبقات بالایی به‌ صورت کلی ساکت ‌تر هستند. همچنین اگر هتل شما رو به ساحل، کوهستان و یا افق شهری باشد باید بپرسید که کدام سمت ساختمان، منظره بهتری دارد. به مسئولان پذیرش بگویید که می‌ خواهید پیش از در اختیار گرفتن اتاق و بردن چمدان‌های خود به آنجا، اتاق را ببینید. پیش از این‌ که در اتاق جای ‌گیر شوید، مطمئن شوید که به ‌تمامی موارد و مشکلات موجود بلافاصله رسیدگی شده است. همچنین اگر مورد خاص و یا مناسبت ویژه‌ ای وجود دارد که هنوز به آن اشاره نکرده‌ اید، این زمان (پیش از تحویل گرفتن اتاق) بهترین وقت برای انجام آن است. احساس نکنید که  گفتن مواردی مانند این‌که سالگرد ازدواج یا تولد شما است، ابلهانه هستند.

هتل

سفر با کودکان

هنگامی‌که با یک کودک سفر می ‌کنید، مطمئن باشید که هتل ‌هایی را انتخاب می ‌کنید که امکانات مناسب برای آن ‌ها را ارائه می ‌کنند. این امکانات شامل مواردی مانند محل بازی، نزدیکی به پارک، استخر و (از همه مهم ‌تر) وعده‌ های غذایی رایگان است. همچنین اگر می‌ خواهید برای مدتی طولانی ‌تر در یک هتل اقامت داشته باشید، بهتر است که اتاقی را رزرو کنید که یک آشپز خانه کوچک داشته باشد. این آشپز خانه حتی اگر از آن برای درست کردن میان وعده‌ ها و یا گرم کردن غذاهای باقی مانده از پیش استفاده کنید نیز بازهم موجب راحت ‌تر شدن کار و صرفه جویی در پول خواهد شد.
بسیاری از هتل ‌ها، سوییت ‌هایی را دارند که قیمت آن ‌ها تنها چند دلار بالاتر است. اگر تعداد هم‌ سفرانتان زیاد است، سوییت ‌ها را نیز مد نظر قرار بدهید؛ زیرا بیشتر هتل ها سوییت ‌های خود را با دو تخت کامل و کاناپه ‌های تاشو ارائه می ‌کنند. دیگر گزینه جایگزین پرداخت هزینه برای کامل دو اتاق مجاور یکدیگر نیز این است که به سراغ اتاق‌ های نوجوانان بروید. این اتاق‌ ها در حقیقت اتاق‌های کوچکی هستند که معمولا قیمتی به ‌مراتب کمتر از اتاق ‌های عادی دارند. اگر به همراه افرادی در رده ‌های سنی نوجوان و جوان سفر می ‌کنید، این اتاق ‌ها یک ایده عالی به‌ حساب می ‌آیند.

ش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.